Už sme si zvykli, že veľa značkového tovaru v skutočnosti nie je pravý. Absurdnej miery to dosahuje na východe, kde "všetci" majú "značkové" oblečenie. Poďme však spať do SR, kde denne stretávam ženy chodiace s najluxusnejšími značkami z najbližšej tržnice...neuvedomujúc si, že ...
..je rozdiel medzi falošným a falošným. Rozdiel spočíva v tom, akú značku (cenu) falšujeme.
Vysvetliť by som to chcel na ženskej kabelke Louis Vuitton, ktorých cena sa pohybuje 1-2tisíc euro a viac. Po ulici s ňou chodia slávne herečky, speváčky,herci, speváci, bohatí,.. a je to pre ních znak luxusu či prestíže a myšlienky- mám nato, som taká dobrá, aby som nosila (jednu z naj..) najlepšiu značku kabeliek na svete.
To už nie je len čisto biele tričko nejakej medzi mladými známej značky, ktorú kúpi človek za pár desiatok euro a falošnú o pár euro lacnejšie. Tu ide o posunutie sa do najvyššej triedy, ktorej nosenie už nie je len o kráse, ale i o filozofii, ukazovaní sa,...(asi súhlasíte, že tá kabelka 100krát drahšia nie je 100krát krajšia, ani ten materiál nie je 100krát kvalitnejší, ale že jej vysoká cena je v niečom inom).
A tu hlavný zmysel ešte raz:Tou kabelkou Luis Vuitton (píšem o nej, pretože tú, falošnú denne vidím v rukách žien) človek nedáva najavo, že sa mu páči. Tá kabelka znamená (hlavne) i niečo iné- znamená to, že ja žijem luxus, ja chcem to najlepšie, ja nato mám, vyžadujem kvalitu. Toto všetko znamená jej nosenie..a preto je smiešne, keď toto žena vyhlasuje kabelkou z čínskej tržnice s hodnotou tašky pre dieťa do školy.
Toto prirovnanie si môžete použiť pre ktorýkoľvek výrobok tých najprestížnejších značiek, ktorými chceme ohúriť okolie a pritom nato vôbec nemáme, ohurujeme len falošnou napodobeninou a klameme sami seba.
nehovoriac o tom, že -viz link dole pod blogom