reklama

Najluxusnejšie značky z čínskej tržnice. Čo si tým dokazujeme?

Je rozdiel mať nepravý výrobok jednej značky a nepravý výrobok od najluxusnejšej značky. Rozdiel je veľký..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (41)

Už sme si zvykli, že veľa značkového tovaru v skutočnosti nie je pravý. Absurdnej miery to dosahuje na východe, kde "všetci" majú "značkové" oblečenie. Poďme však spať do SR, kde denne stretávam ženy chodiace s najluxusnejšími značkami z najbližšej tržnice...neuvedomujúc si, že ...

..je rozdiel medzi falošným a falošným. Rozdiel spočíva v tom, akú značku (cenu) falšujeme.

Vysvetliť by som to chcel na ženskej kabelke Louis Vuitton, ktorých cena sa pohybuje 1-2tisíc euro a viac. Po ulici s ňou chodia slávne herečky, speváčky,herci, speváci, bohatí,.. a je to pre ních znak luxusu či prestíže a myšlienky- mám nato, som taká dobrá, aby som nosila (jednu z naj..) najlepšiu značku kabeliek na svete.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To už nie je len čisto biele tričko nejakej medzi mladými známej značky, ktorú kúpi človek za pár desiatok euro a falošnú o pár euro lacnejšie. Tu ide o posunutie sa do najvyššej triedy, ktorej nosenie už nie je len o kráse, ale i o filozofii, ukazovaní sa,...(asi súhlasíte, že tá kabelka 100krát drahšia nie je 100krát krajšia, ani ten materiál nie je 100krát kvalitnejší, ale že jej vysoká cena je v niečom inom).

A tu hlavný zmysel ešte raz:Tou kabelkou Luis Vuitton (píšem o nej, pretože tú, falošnú denne vidím v rukách žien) človek nedáva najavo, že sa mu páči. Tá kabelka znamená (hlavne) i niečo iné- znamená to, že ja žijem luxus, ja chcem to najlepšie, ja nato mám, vyžadujem kvalitu. Toto všetko znamená jej nosenie..a preto je smiešne, keď toto žena vyhlasuje kabelkou z čínskej tržnice s hodnotou tašky pre dieťa do školy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Toto prirovnanie si môžete použiť pre ktorýkoľvek výrobok tých najprestížnejších značiek, ktorými chceme ohúriť okolie a pritom nato vôbec nemáme, ohurujeme len falošnou napodobeninou a klameme sami seba.

nehovoriac o tom, že -viz link dole pod blogom

Viliam Masaryk

Viliam Masaryk

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Cestovateľ a človek pracujúci v medicíne, dúfajúci v lepší svet. Motto: Stokrát opakoná lož nie je pravdou, aj keď sa nám pravdou zdá. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu